Zeynep-1234 Kızlar doktor bugün bana vitamin ve omega takviyesine başladı yani günlük hem bi omega ilacı ve hemde bi vitamin ilacı içicem tiroidim var bu sorun olur mu ki ayırttan tiroid ilacı da içiyorum tabi
7Mayyyyy Zeynep-1234 Benim tiroidim hızlı çalışıyor endokrinoloji uzmanı ocean mumy kullanıyordum içinde iyot olduğu için bıraktırdı.
Babyy1S Zeynep-1234 bnde kullaniyorum sabah ac karnina iciyorsun troid ilacini digerlerini aç içmen gerekmiyor eger doktor aç iç demediyse sadece decavit kullanıyorsan onunla aynı içme birde her ilacın arasına 1 saat fark koy etkili olsun diye
aslihancvk Zeynep-1234 bende kullanıyorum canım tiroid OMEGA ve vitamin kullanıyorum bişey olmaz Allah’ın izniyle yoksa hepsini bir anda uygun görmezdi doktorlar
Zeynep-1234 Babyy1S hayır doktor günün herhangi bi saati içebilirsin dedi ama bugün yeni başladım diye mi bilmiyorum ama ilaçtan bi saat sonra kusmam oldu
Babyy1S Zeynep-1234 ilk zorlamıştır belki bi kac güne alışırsın baktin yine devam ediyor doktorun degistirir rahatsz ediyorsa