Merhabalar bugün doktora gittim perinatoloji bölümüne 18 hafta 2 günlük bebeğim.. Bebekte bağırsak parlaklığı görüldü… Baskada sorun yok söylendi birazda suyum azalmış.. kafama takılan bu parlaklık oldu… Bağırsak parlaklığı olup sağlıklı doğan varmı yada hamislerde olupda sonradan geçen varmı bu parlaklık