Tugbii yani böyle nasıl anlatsam saniyelik bi yanma oluyo ilk zamanlar ama dayanılmıcak şeyler değil. İlk günler biraz zorlanabilirsin belki bebeğinle ilgilenmekte ama maksimum 1 haftada herşeyini kendin yapar hale gelirsin. Sakın olumsuz konuşan kimseyi dinleme herkesin vücut yapısı ağrıya acıya dayanıklılığı farklı. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 yarım saatte çıkıyosun zaten ilk 10 dakikada evladın geliyo o geldikten sonra gözün hiç bişeyi görmez emin ol. Biraz uzun oldu ama 😁🤭