ilknur_ bende polikistik overim acaba çocuğum olmayacak mı diye üzülür ağlardım hep. Yaklaşık 8 9 ay sonra hamile kaldım kendiliğim den. Kafana takma Rabbim ol derse olmayacak bişey yok 🙏🏻 Çok şükür bize nasip etti inşallah tüm isteyenlere de nasip olur 🙏🏻