papatya35 zararı var mı bilgisi olan paylaşabilir mi , midem kasılıyor özellikle yemek yerken neden olabilir
Deletedmom411 papatya35 rennie duo kullanıyorum boğazımda yanma olduğunda geçiriyor Bi zararını görmedim doktor yazdı zaten
Mmmerve123 papatya35 kadın doğumcum her gittiğimse reçeteme mutlaka yazar yoksa yaşayamam . Zararlı olsa söyler zaten doktorum çok titiz bu konularda. 10 kutu bitirmişimdir
papatya35 Ozgee25 teşeklürler ya kullanayım bari içinde de zararı yok yazıyor ama fikir alayım dedim :)
Guni1- Doktor kontrolünde rennie duo şurup kullanıyorum mide yanmalarım olduğunda.. . Doktorunuza danışın o şekilde alın derim 🤗🤗
Gozde1989 Bana da doktorum verdi kana karışmıyor hiçbi zararı yok dedi boğazım ya da midem yandığım bi kaşık içiyorum misss boşuna çekmişim o yanmayo ama tabi doktora danışmadan asla içme
kevserkara Bende gasvin kullanıyorum midem hamileliğimin başından beri yanıyor 4 ay dayandım sonra doktoruma söyledim çok ağırlaşmıştı bu şurubu verdi benim öncedende reflü vardı o yüzden iki kat çekiyordum
kevserkara papatya35 soda da içe bilirsin bide sol tarafa yatmakta hafifletiyor migde yanmalarını ben artık sonlara yaklaştım sayılır 35 haftadayım daha çok yanıyor şuan kullanıyorum şurup inşallah geçer tatlımm
buseyusuf27 papatya35 canım bana doktor verdı tabletıde gunde 4 taneye kadar kullanabılyosun bırde cok ağrı olursa rennei duo surup içebılırsın doktor sakncası yok dedı
Ayseannesi papatya35 ara öğün olarak kullanıyor olabilirim🤣 20 şurup bitirmişimdir. Doktor günde 6 ölçek içebilirsin dedi ama bazen geçiyor. Hamilelikten önce de mide problemim vardı çünkü