Burcin6 Hanımlar 2 gündür boğaz ağrım vardı onu düzelttim ama şuan grip başlangıcı var sanırım 37 haftalık hamileyim önerileriniz nedir, nasıl geçirebilirim?
Sedaaaaaaccccaannsssns Bende oyleydim canim 3 gun onceye kadar sarimsak bol su ihlamur geçirdi herseyi cok şükür