Kızlar bu hamilelikle ilgili birsey mi emin degilim ama mahvoldum artik. Vücudum o kadar ama o kadar savunmasiz düştu ki ceşit çeşit hastalik yakami birakmadi bu sefer de bogazimda gecmeyen bir aci vardi. Yani ben bogazimda saniyordum. Ta ki dilimin alti sisip sacma sapan bi hale gelene kadar. Öyle ki yutkunup yemek yiyemiyorum. Sabah bi internete yazdim kanser. Allahim agliyorum agliyorum vücudum titriyor artik. Panik atak gecirmeye nefes alamamaya basladim. Kanserden cok korkarim allah tum hastalarimiza sifa versin. Esime soyledim isteyim dedi önemsemedi bile o kadar bozuldum ki. Sonra doktora gittim, doktor iltihap oldugunu söyledi. Dilimin hali soyle etkilenecekler bakmasin: https://hizliresim.com/jRGsKp
Neyse o kadar kotuyun ki iltihap cikti ama yine de bir suru antibiyotik alicam ve esimden destek beklerken isteyim calisiyorun oldu destek… ve ben hala titriyorum elimde olmadan. Lütfen dua edin 🙏 bu panik atak nasil gecer bilmiyorum. 😓