sevval5481 ben oksizinc kullanmistim ilk oglumda. 2 cesidi var biri %20 digeri %40 cinko iceriyor. Pisik öncesi kullanmak icin %20lik yeterli hatta siddetli olmayan pisiklere de cok iyi geliyor. Digerini hic kullanmadim bile ben. Pisik kreminde önemli olan cinko orani zaten. Yani yarayi iyilestiren cinko