41+3 oldum ve kızım bi türlü gelmek bilmedi. Normal doğum düşünüyordum ama yarın suni sancı vereceklerini söylediler bende kabul etmedim ve sezeryan istedim zorla ikna ettim bugün doktorları çünkü almanyada kolay kolay sezeryan yapmıyorlar. Yarın sabah randevum var ve spinal sezeryan olucam bana dua edin inşallah güzel geçsin kızımda bende sağlıkla çıkalım. 🌸