Merhaba arkadaşlar ilk çocuğum 5 yaşında ve 3 hafta önce ikizlerimin kalpleri durmasıyla kürtaj oldum. Bugün doktor kontrolüm vardı kan testleri yapılıcak araştırma için. Doktorum iki ay sonra tekrar gebelik düşünebilirsin dedi. Burda çok şeyler okudum kürtajdan sonraki gebelikte kan sulandırıcı iğne kullananlar vardı. Bende sordum bidahaki hamilelikte iğne falan kullanıcam mı diye hayır senin ilk çocuğun sağlıklı olduğu için bu sefer tedbir amaçlı sadece coraspirin ve progestan kullanıcaz hamile kaldığında dedi. Aklıma takıldı ikinci çocuğuna hamile kalıp iğne kullanmayanlardan bilgi almak istiyorum. İlk çocuğumda iğne hap hiç bir şey kullanmadım bir sıkıntım yoktu.