Esratayfunkscu yok benim özel hastane olunca özel oda tutuluyor özel odalar doluydu beni sancı çekerken iki kişilik odaya aldılar ortada perde vardı ama eşim annemler yanımdalardı abim falanda geldi mesela yanımda oturdular kimsede çık demedi daha sonra Doğuma gittim çıktım özel odaya geçirdiler boşaldıgıniçin yine yanımdalardı