Guler8207 Kızlar merhaba 37+5 olduk bugün doktora gittim 1 cm açıklık var dedi sizce normal mi yoksa bu haftalarda açılması daha çok olan var mı? Cok canım yandı bu arada ya alttan muayene etti ama aklım gitti sanki :(((
Sarella123 Guler8207 canım pek bilgim yok ama şey soracağım haftan artık doğurmak için iyi değil mi doktor erken vs gibi bir şey dedi mi merak ediyorum bende 37. Haftadayım da artık normal Doğum sınırı haftasına girdik değil mi bu haftalarda