Kızlar 3 4 gündür çok agresif oldum. İçim böyle tuhaf. Bebeğimin hareketleri hep vardı ama 35den sonra yeri daraldı diye hafif hafif hareket halindeydi son 3 4 gündür o kadar hareketli ki acaba doğuma mı hazırlıyor kendini sanki çok yeri var gibi burada duymuştum bebek dopum zamanı yaklaşınca hep hareket halinde olur diye. 3 gün önce gittiğimde nst kağıdımda sancılarımın çok ama düzensiz oldugunu öğrendim. Arkadasım haftaya doğumun olur diyor onun stresine mi girdim acaba bilmiyorum arada adet ağrısı gibi vuran ağrılarım var karnıma belime bacaklarıma. Uzun sürmüyor 2 dakika falan sürüyor geçiyor sonra sıcaklar da etkiliyor olabilir bu stresimi agresif hallerimi ne kadar doğruluk payı var. Doğum yaklaşınca agresif huzursuz mu olunuyor yoksa enerji mi geliyor herkes ayrı birşey diyor kafam allak bullak oldu bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız 🥺