Gamzesanlioglu Irem1919 benimki bundan bile silik çıkmıştı hamileyim şuan bence sen hamilesin hayırlı olsun 🥰
Ttugceeli Irem1919 öncelikle hayırlı olsun değer 1000 in üzerine çıktığı zaman vajinal ultrasonda kese görünür. Madem kahverengi leke geldi bence 3 hafta beklemeyin tedbirinizi alın derim :)
dlkgndgn10 Irem1919 nasıl sevindim anlatamam 🥰 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Ayten1994 Irem1919 inseAllah kuzum sevindim..Allah olmayanlarada nasip eder inseAllah.bizede dua et.hamile kadinin duasi tutuyor.
Poyraz_basak Irem1919 cok belirgin gebesiniz yine 2 günde bir kan verin beta takibi yapın hayırlısı olsun 🙏
Bilgemert @Irem1919 benimde geçen sene nisan ayında düşük oldu şuan 26 haftalık hamileyim, her gebelik kendine has hiç korkmayın🙏🏼
Mom103 Irem1919 testinin resmini atarmisin canim bi bakayim bende test yaptimda bendede silik cikiyo hep 😪 seninkinede bi bakayim
Irem1919 Mom103 kan ver istersen ben verdim çok yeni dediler bana kese bile gözükmedi 3 hafta sonra yine gidicem
Mom103 Irem1919 ilk yaptiginiz gebelik testinide atin son yaptiginiz gebelik testtinide. Birde ilkiyle son yaptiginizin arasinda kac gun var onuda soylersiniz
Irem1919 Mom103 atym canım yukarı doğru çıkarsan var orda ilki adetim geçtikten 1 gün sonra yaptm digerini de 3 gün sonra yaptm bide erken gebelik testi yaptm
sabr_sukur_dua Irem1919 Canim oncelikle hayirli mubarek olsun bebisin 🥰 erken gebelikte silik cizgi cikti mi acaba