Tncgamzee Gebeliğimin 7.haftasındayım göğüslerimde ağrı ve şişlik var benimle aynı durumu yaşayanlar nasıl başa çıktınız?
aydinaleyna61 Tncgamzee bende 7 hafta 4. Günümdeyim bende aynı problemi yaşıyorum ama bi çözümü yok sanırım sabredip bellidesin geçmesi herhalde
Hccrr1 Tncgamzee göğüslerim gergin bulantım oluyo mide yanmam oluyo arada istifra oluyo ne istersen var bendede 7+6 sabır şükür yeterki sağlıklı olsun 🙏
OezlemRuya Bende ayni durumdayimm 7+3 kizlar siz kalp atisini duydunuzmu kacinci haftada duydunuz biz gecen hafta duyamadik yarin insallah tekrar kontroll
threestar OezlemRuya herkeste değişebiliyor ben 6+5’te duymuştum ama 10. haftaya kadar duyulabilir diye biliyorum. Doktor takibinde iseniz o sizi yönlendirir 😊
Serdem39 Bende şuan 8+2 günlüğüm aynısı bendede oldu aşırı ağrı vardı ve büyümeye başladı göğüslerim. sütyenler sıkmaya başladı artık taşıyor maleseff