Girlpowerbabe Yarın detaylı ultrasona gireceğim tavsiyeleriniz var mı? Doktorum tatlı yememem gerektiğini söyledi tavsiye olarak😁 Hem göreceğimiz için çok heyecanlıyım hem de bi sorun çıkar mı diye endişe de ediyorum😬
UrasEgeninannesi Girlpowerbabe aç girme tavsiyem. Karnını doyur ki bebeğin hareketlerini izleyebil ☺️ Öteki türlü genelde sabit kalır. Hareketlerini izlemek çok keyifli oluyor :)
Arasarzu Girlpowerbabe Yarın benimle paylaşır mısın canım bende merak ediyorum perşembe günü gireceğim 😊
1PrensAnnesi Girlpowerbabe ben bi paket çikolata yedim girdim kıpır kıpırdı öyle tatlı olmuştu ki halleri😍
Girlpowerbabe UrasEgeninannesi ben açken daha hareketli oluyor aslında yemek yedikten sonra sakinliyor ters biraz🤣 ama yine de tok giderim 👍🏼
Girlpowerbabe Arasarzu tabiki paylaşırım aslında cumartediydi benim de randevum hafta sonu planımız olur diye erkene aldım inşallah güzel geçer 🙏🏼
Girlpowerbabe 1PrensAnnesi bu sefer de çok hareketli olur uğraştırır mı doktoru diye düşündüm ama benimki çikolatayı hiç sallamıyor ya akışına bırakayım en iyisi😁
Serifeisitmir Girlpowerbabe evet canım tatlı yeme ben bilmeden yedim hiç durmadı doktor çok uğraştı 😂 karnın tok gir birde lavobaya bir mutlaka
gokcecan Kimi dr çikolata ye diyomuş. Benim dr yeme dedi. Hafif kahvaltını yap öyle gel demişti. Bebek dönsün diye 7kat inip çıkmıştım 2saati geçmişti 😅
Girlpowerbabe gokcecan ben de merakla bekliyorum şimdiye kadar hiç uğraştırmadan her yerini gösterirdi ultrasonda yarın da öyle olur inşallah😅
Veneziaa Girlpowerbabe benim de çarşamba 3 buçukta detaylı ultrason tecrübenizi paylaşır mısınız çıkışta☺️
balyanakoglum Girlpowerbabe koca bir paket çikolata yedim her seferinde kıpır kıpır olan çocuk dut yemiş bülbül gibiydi. Tok olun hareket edin yeterli
Girlpowerbabe balyanakoglum yaa benim de öyle çikolata tatlı vs umrunda değil çiğ köfte lahmacun pide etkiliyor onu esnaf lokantacı bizimki🤣
halimefe2 Kaç haftalık giriyosunuz ben de 20+3 randevu aldım dr 21 haftada gir demişti suan 21 deyım sanırım ilk bebegime baktım 21+4 te girmişim bundada bir hafta erken olsa sorun olmaz heralde zamanı diye dusunuyorum
maras46 halimefe2 bnm gideceğim doktor 23-24 hafta arasında bakıyormuş bnde 23 ’ün başında gitmiş olacağım