cankiz1010 Merhaba can anneler 52 gün oldu doğum yapalı sadece ilk 1 kaç gün kanamam oldu sonrasında hiç olamadım. Gün geçtik sıra balon gibi oldum. Doktora gidemiyorum. Ebe normal diyor. Ama ben çok kötüyüm. Durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı
Zsnbr cankiz1010 benm kuzenim doğumdan bir buçuk yıl snra adet oldu normal yani herkes geç olabiliyor
sevimlieyuboglu61 cankiz1010 ben doğumdan 9 ay sonra adet oldum , arkadaşım 14 ay sonra Bir yıla kdar normal
Gmsy1 cankiz1010 görümcem doğumdan 6 ay sonra regl olurmuş hep sürekli şişlik hissederdi. 3. Doğumunu yaptıktan sonra yine uzun süre regl olmadı 9 ayı geçmeye başladı yine olmadı dr gitti tekrar 6 aylık hamile olduğunu öğrendi. Süt koruyor dedikleri durum sanırım
Zeyneb5168 cankiz1010 canım ben tam kızım 18 aylikken ilk adetimi oldum ondada hemen hamile kalmışım sisligim sitresim gitmeden yine adet olamıyorum artık doğumdan sonra hemen gelsin diye dua ediyorum😂🤲
BiricikGamze cankiz1010 Endiselenme canim kisiye gore degisiyor yili bulanda var ayi olanda onu bilemezsin. Ama ayin gelince illaki o siskinligi yasarsin.
Zsnbr cankiz1010 yok canm o zaten 43le hamile Kaldı 65le doğuma girdi 10 günde yine 45 50 arası bi kiloya düştü