Kızlar 29 Ağustos’ta zorunlu sezaryen oldum 39+3 haftalıkta Normalde hiç ödemim yoktu en azından ayaklarımda bileklerimde ama sezaryenden sonra ilk yürümede ayaklarımın davul gibi olduğunu gördüm basıl gider bu ödem ayaklarım yanıyor resmen tuzlu yemek yemiyorum ve süt olsun diye bol bol su içiyorum işe yaramadı ödeme 😔😔