Ankakusu35 Kızlar bir haftadır sadece sol ayağım şişiyor sağ çok az şiş başlarda önemsemedim ama tek ayak şişmesinde doktora söylemek gerekiyomuş sanırım var mı bu durumda olan?
Ankakusu35 akcayaanneoluyorum Ebruaybars gece iniyor şişlik sabaha kahvaltı hazırlarken yine başlıyor ama ben pek ayaklarımı kaldırmıyorum uzanıyorum sadece bir de öyle deneyim teşekkürler kızlar içim rahatladı
akcayaanneoluyorum Benim de dağ şişti 3-4 gün, sonra ara ara şişmeye devam etti sonra durdu 🤷🏻♀️ Doktoruma sorduğumda inmişti, baktı sorun yok dedi. Ben ayakta durmamaya, ayaklarımı yuları kaldırarak uzanmaya ve bol su tüketmeye çalıştım.