Yaseczey Arkadaşlar pazartesi günü sezeryan doğuma giriyorum ve 3. Kez sezeryan olucam aranızda 3. Kez sezeryan olan var mı biraz değil bayağı korku sardı
Ayseozmenucar Benım de 3. Sezaryan olucak 11 sene sonra inş. bana da şu anlık cesaret tam uyutulmadan sezaryan olsam diye düşünüyorum😅