Homeless20 Bu hastaneye giden var mı kızlar ?? Doktorları falan nasıl ? Buraya gitmeyi düşünüyorum eve yakın olduğu için ama tereddütteyim hangi doktora gitsem napsam diye..
Fpc02- Homeless20 canım ben varım 33 haftalık hamileyim levent beye gidiyorum şu ana kadar gayet memnun kaldım. Doğumu da nasipse orda düşünüyorum.
Ozgecetindag Homeless20 doktor isimlerini bilmiyorum ama 9 ay oldu orda dogum yaptılar ögrenip söylerim ismini
Homeless20 Fpc02- bende gideyim o zaman bir bakayım levent beye canım.. ankaraya yeni geldik eve çok yakın o yüzden yakın diye tercih edeceğim. Çok sağolasın