Merhaba anneler anne adaylari 29 haftalik 2.ci bebegime hamileyim 1 hafta once asiri derecede kasik ve bel agrisi cektim daha sonra özel bolgemde kasinma ve yanma basladi suan kasinti yok ama ic camasirimin degmesi bile rahatsiz ediyor agri yapiyor yara var gibi idrarda bazen hafif yanma oluyor ilk bebegimde boyle seyler yasamadim doktora henuz gidemedim enfeksiyon olusmus olabilirmi yada bu agrinin sebebi farklimidir