Ben çok yeni evliyim aslında 8 aylik hamileyim 8 aylikta evliyim. Eşimle kaçarak evlendim ona çok kısa sürede güvendim. Evliliğimiz en başından beri iyi değildi. Hicbir zaman eşimle başbaşa bi yere gitmedim bile. Yeri geldi kaymakamla aynı evde yaşadım. Bunlar parasızlıktan olan şeyler değil ama. Eşim alkol alan bir insan. Ve bundan 2 ay öncesinde benim kayinvalidemlerde bırakıp bırakıp gitti en son beni oradan da kovdu. Annemin yanına geldim 1.5 aydır da burdayım bu süre zarfında hem kaynanamdan hem de eşimden o kadar şeyler duydum ki. Esimin beni evliliğimizin en başından beri eski sevgililerine ya da başka kızlara mesaj atarak aldattığını bile duydum aslında çok özet geçiyorum bu konuda. Hamileliğinin farkına bile varamadım. Sadece içimi dökmek istedim iyi günler herkese