Benimde 170 çıkmıştı dahiliye yönlendirdi panik yapma kendin normal açlık. Tokluk takip ettir sağlıkocagında ben öyle yaptım diyetisyene başladım bugün ama gitmeden kendim hamur işi şekeri kestim meyve dikkatli tüket dedi şuan normal değerlerim endişelenme dahiliye hiç gerek yok bence ama sen bilirsin evde kendin dikkat et yediklerine bişey olmaz