Handemre Çok fazla ayakta kalınca veya ayaklar aşağı sarkık oturduğumda hala oluyor tek çaresi ayakları uzatmak ve yüksek tutmak Ozaman şişlik olmuyor canım
Handemre MerveKarafak kaşıntı genellikle cilt kuruluğundan oluyor travazol çok iyi geliyor deri kaşıntısına ama yinede doktora danışarak al canım 🤗