ebrubarut_14 Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim sabahtan beri bacağım çok ağrıyor ne yaptıysam geçmedi nasıl geçer Neler yaptınız acaba yardımcı olur musunuz
daghan_ ebrubarut_14 bende 38 e gireceğim benim de bir bacagım agrıyor anlık olarak sanırım magnezyumla alakalıyms
Defneada ebrubarut_14 bacaklarını yukarda tut cnm. Benim de geceleri berbat ağrıyor. Yapacak bişi yok. Birkaç yastıklar yukarda tutmaya çalışıyorum o kadar.
durununannesii ebrubarut_14 benimde 1 hafta boyunca dizim ağrıdı zorlamıştım kiloda aldım ona bağladım 1 hafta boyunca dikkat ettim yormamaya çalıştım geçti çok şükür sizinkide geçer inşallah
ebrubarut_14 daghan_ geçmiş olsun sabahtan beri sağ bacağım ağrıyor ne yaptıysam geçmedi Allah yardımcımız olsun
yasen1 ebrubarut_14 amin insalllah onlar saglikla gelsinler de tum agrilarimizin geciceginden eminimmmm🤲🏻😊
ebrubarut_14 durununannesii çok teşekkür ederim inşallah geçer kasılmadan agrıdan duramıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏾