dilanisik Kızlar ilk gebeliğimde kolestaz vardı sanırım bundada oldu..şu an 38+5 im kendi sancılarımla gitmek yine nasip olmayacak…Dualarınıza talibim 🙏
Emsl_kn dilanisik önemli olan çocuğuna sağ salim kavuşman canım. Nasıl doğum yaptığının hiç bir önemi yok 😊 inşallah sağlıkla yavruna kavuşursun ❤️