Semiha_ayhan Kızlar çok ağrım vardı sabah acile geldim.6haftalık gebeyim Kese görünüyo ama bebek görünmüyo dedi.ama kadın doğumcu değilim onun görmesi gerekiyor dedi.nedir bu şimdi 😔 görünüyomu bu haftada kese içi.?
Mutlumklnc Semiha_ayhan sakin ol geç döllenme olmuş olabilir 7-8. Haftada bebeği görüp kalp atışını duyanlar var hem kadın doğuma git o daha iyi Bilir
Babyaren Semiha_ayhan benimde 6. Haftamda sadece keseyi gördü doktorum 7. Haftanın sonlarına doğru kalp atışlarını duydum. Sakin olmalısın endişelenme :) güzel düşün herşey çok güzel olsun. Daha çok minik görünmemesi çok normal annesi :)
OzgeSahin2 Semiha_ayhan eger agrın adet sancısı gibiyse hic korkma ben suan 12 haftalik hamileyim guzelim ayni agri oldu. 5 haftalik hamileydim kese ici gozukmedi dış gebelik vs dedi 7 ya da 8 haftalikken tekrar gittim hem kalp atisini dinledim hem bebegimi gordum sen sakin kal stres yapma. :)