Hlme-26 Merhaba hamiş anneler size bir sorum olacak biz 9 haftalığız fakat aşırı halsizlik hiçbirşey yiyememe herşeyden tiksinme var yani su bile görmek istemiyorum bebeğim etkilenecek diye çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı ?
ecembugra53 Hlme-26 canım ilk üç biç korkma ilk bebek sendeki depolanan vitaminleri kullanır üç dan sonra senden beslenmeye başlıyor canım
Zisanmery Hlme-26 15 haftalık olduk hala daha geçmeid bu aya kadar her hafta serum yiyerek geldim çok zor geçiriyorum
S-r-p Hlme-26 hem de ne yaşamak dördüncü ay bitene kadar yerlerde süründüm ölcem diye bekliyordum ama ilk üç ay bebek sizden beslenmiyor içiniz ne alırsa onu yiyin ben beyaz peynir ve ekmekten başka bi şey yiyemedim aç karnına su içmeyin kussanız da yiyin aç kalınca da bulantı oluyo
BMehtap Ben de öyleydi yemek falan yiyemiyordum ama meyve de sıkıntı olmuyordu yiyebildiğin meyveleri ye
BMehtap Hlme-26 benimde öyleydi çok kötü günlerdi çok şükür 4. aydan sonra bir şey kalmadı mideni bulandıracak şeylerden uzak durmaya çalış umarım senin de en kısa zamanda geçer
Hlme-26 S-r-p evet canım suda çok bulantı yapıyor ama gece çok su içiyorum teşekkür ederim bileğilerin için 🙂