Kızlar 20. 21. Haftada olanlar bebeklerinizi nerede hissediyorsunuz? Ben geçen hafta göbek deliğime yakın bi yerde hissederken son 2 3 gündür daha aşağıda kasıklarımda gibi hissediyorum. Sizce bebeğin pozisyonuyla mı alakalı yoksa kötü birşey mi böyle hissetmem?