sabr_sukur_dua Merhabalar kızlar son adet tarihim 26 TEMMUZ reglim 5 gundur gecikiyor erken gebelik ve normal gebelik testi yaptim ilk yaptığım silik cikti ama asiri silik bugun yaptigimda ise hicbir cizgi cikmadi boyle olup kanda gebelik goren var mi ?
Prenses23 sabr_sukur_dua test hatasından dolayı silik olabilir canım. İkincisinde bir şey çıkmadıysa gebelik yoktur benim öyle olmuştu. 5 gün gecikmeye çıkar diye düşünüyorum az silikte olsa
er_aysenur sabr_sukur_dua Canım ben 3 kere yaptım test birinde silik ikisinde hiç cıkmadı ama ben yine de kan testi vermiştim ve kanda 5 haftalık gebe olduğumu ögrendim😄çünkü benim adetim asla gününü şaşmazdı o an olurdum şüpheleniyorsan kan ver bence silik de cıkmıs belki vardır 🥰Hayırlısı olsun
sabr_sukur_dua Prenses23 Evet canim Demekki testin kuruma cizgisi bana silik cizgi gibi geldi 😒 Nasip kismet inşaAllah diger ay hayirli saglikli bir gebelik haberim olur 🤲🏻💞
Prenses23 sabr_sukur_dua benimde kaç kez öyle oldu canım. Kaç kere kan verdim testte silik var hafif diye. Testin kendi yeri öyle görünüyor bazen maalesef. 🤷🏻♀️
sabr_sukur_dua er_aysenur Yaa ne guzel 💓 Benim reglim normaldede gecikebiliyor canim uzulmemek icin biraz daha bekleyeyim diyorum birde negatif cikti umidim kalmadi 😞 sen reglin kac gun gecince kanda ogrendin