33 üm ben de yalnızım ve ne zaman çağırırım gelmeleri gerek bilmiyorum. Belirtilerimi bilmiyorum. Bazılarında su geliyor, bazılarında nişan, bazılarında hiç biri 😄 bazıları sancı olmadan kontrole gidiyor açıklığı oluyor doğuma alınıyor 🤣 benim de bir haftadır filan vajinama doğru sızı giriyor böyle elektrik çarpmış gibi, hoplatıyor beni, karnımın yanlarından ara ara küçük sancılar giriyor. İnşallah normal ve olağan şeylerdir, korkuyorum biraz erken gelir diye 🙄