Smaynr 32 haftaligim bebekte sıkıntı oldugunu soyledi doktor ve emara gircem zararli degilmi giren varmı yardımcı olurmusunuz
Arya12 Smaynr mr bebek için sıkıntılı diye biliyorum zararlı yani. Bebekte sıkıntı olduğu için mi MR a gireceksiniz ?
Sozipek Smaynr merhaba bende ilk gebeligimde 32 haftalıkken girmiştim herhangi bir zararı yok emarın ilk 3 ay tehlikelisi var . Şuan oğlum 3 yaşında merak etmeyin bir zararı olsa doktorunuz asla önermez ☺️
Sozipek Smaynr ilaçlı emaramı gireceksin canım benimki ilaçsızdı o yüzdende öle birşey döşenmesi bana