Herkese merhabalar, 39 haftalık hamileyim ve ben artık gerçekten çoook çok zorlanıyorum. Sırt ağrılarım, aldığım kilonun etkisi, hormonlar, bacak-varis ağrılarım bugün yataktan kalkarken ciddi ciddi oturup ağladım. Hamilelik beni çok etkiledi hormonlarım vs.den herhalde parmağımın bile ağrıdığını hissediyorum. Kızıma bir an önce kavuşmak istiyorum normal doğum vs hiçbir korkum yok yeter ki şu ağırlığım geçsin. Ayrıca yürüyüş yapıyorum, pilates yapıyorum ama yine de doğuma dair herhangi bir belirti yok ne yapacağımı şaşırdım lütfen bana tavsiye verin nasıl doğumu başlatabilrim 😞😞😞