Merhaba arkadaşlar benimde 25 temmuzda adet olmam gerekirken olmadım bir kaç gün öncesinden belim ve kasığımda ağrı vardı ben kesin adet olacam dedim ama olmadım 2 gün sonrası idrar testi 4 gün sonrası kan testi yaptım negatif çıktı ve günüm asla geçikmezdi sizce geç döllenme mıdır? Sonradan. Pozitif çıkabilir mi?