Kızlar persembe gunü ultrasonda bebeğimin kilosu 3356 gr dı.Şuan 38+4 haftalığım.Çarşamba doğumum olduğu için bugün kontrole geldim.Bebeğim çok hareketli dr yerinde durmuyor tam olçüm alamadım 3150 gr ölçtum sabit durmadığı için dedi.Ultrasonda sapma olur 3100 ile 3400 gr arası olacaktır bebiş dedi.Başına boyle birsey gelen var mı.Bebişiniz kac kg doğdu.