Bnumms Merhaba. Bugün doktora ikili tarama için gittim ama geç kaldığımı söyledi. 14+4 günlük. 3 Lü tarama yaptırmamı söyledi. Aranızda 3lü tarama yaptıran var mı? İkili testten farkı ne ?
aezgi Ben 2 li veya 3 lü test yaptırmamıstım direk yurt dısına giden testlerden yapmıstım canım ama benim bildiğim kadarıyla 2 li testte risk cıkınca doktor 3 veya 4 lü test istiyor daha kapsamlısı bi üst seviyesi oluyor sanırım