28 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başında beri gyno ferro sanol kullanıyordum. Çünkü kan değerlerim hep sınırın altında. Ama aç karna içtiğimde inanılmaz mide agrısı yapıyordu, o yüzden yemeklerden 1-2 saat sonra, günde 2 defa alıyordum. Bu hafta kan sayımı yapıldı önceye göre iyi ama yine sınırın altında. Doktorum o yüzden gynoferon a geçmemi söyledi. Bu ilaç aç karna mide agrısı yapıyor mu kullanan var mı aranızda ?