Gd1992 Kızlar 2 gundur bebegımı fazla hıssetmıyorum 2 gun once ara arada olsa pıt pıt atardı hıssederdm bide atmasa bıle tsortumun ustunde olsa kıpırdadıgını anlardım tşörtten ama 2 gundur malesf nedn acaba 🤔😒 Buarada kızlar 25 haftalıgım
1Anne_ Gd1992 hareketlerini 2 gün boyunca hiç hissetmezsen doktora görün ama gün de 2 3 kere hissetmen normal o haftada düzenli olmaz haraketleri
Temmuz7 Gd1992 bende 25+2 deyim 2 gündür hissetmiyorum diye apar topar dr a gittim bu haftalarda olurmuş ilk gebelikse birde normalmiş.ultrasonda kıpır kıpırlar ama ben hissetmiyordum 🤷🏼♀️28. Haftadan sonra hergün hissedebilirmişiz
Gd1992 1Anne_ tşörtumn uzerınde ızleyınce orda tsortte oynama goruyorm dıkktlı bakınca . Cumartesı gttm en son kontrole