Artık leke mi desem kan mı bilmiyorum dün gece kandı hastaneye gittiğimde içerden gelen bir kan degil demişlerdi şimdi de kahverengimsi kırmızımsı gibi bi akıntı oluyor yaşayan varmı bu durumu doktorum hiç rahatlatmadı beni sadece yormuşsun kendini iş yaparak diyor işle ne alakası var bunun