Ebruaybars Kizlar 39+1 deyim ama bnde hiç enerji yok uykusuzlukta yok şu an doğum olsa usenirim hastaneye gitmeye diye düşünüyorum uyuyorum yatınca gayette hiç sıkıntı olmuyo offf ya böyle olan var miiii 🙄
EbrarBilgem Ebruaybars bende öyleydim 🤣suni sancı verildiğinde ayıldım kendime geldim baya bi yani o an gelince mecbur kendine geliyosun enerjik oluyosn o sancıdan 🙂
Carolina Ebruaybars ayy aynı ben… 37 ye girdim o enerji bende hala yok 🙄 hatta daha yeni uyandım öğle uykusundan. Yapılacak iş var ama kalkıp yapacak olan biri lazım evde 🙄😁
Ebruaybars EbrarBilgem ayyy zaten bu hafta gelmezse suni sancı verilecek gibi kendime de sinir oluyor bu uyusuklukla nasıl doguracm usenirim diye 😄😄
EbrarBilgem Ebruaybars o an üşenilmiyo merak etme 😀😀rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah benim suni verdiler ama sonu sezaryenle bitti 🥺
Ebruaybars EbrarBilgem bnmkininde gelmeye niyeti yok gibi zaten biraz sezeryana doğru gidiyor gibiyim
EbrarBilgem Ebruaybars hakkında hayırlısı hangiyse o olsun hep öyle dua et ben 37+5 de doğum yaptım haftası dolsa blki normal olurdu ama bazı sıkıntılardan dolayı erken başlattılar doğumu
Ebruaybars Aselberkan bnmde öyle canım ondan korkuyorum işte ,normal doğum mu seninki canım bnm az kalmis