Pek belirti kalmadı bende sadece göğüslerim hassas hala. Genel bi mahmurluk var ama bence havaların aşırı sıcak olmasından kaynaklı. Artık gebeliğimi sürekli düşünmektense bol bol roman okuyorum zaman hızlı geçiyor. Belirti sayılır mı bilmem ama karşı konulamaz bi alışveriş isteği oluştu ☺