Bnumms 14+4 bugün cinsiyet için doktora gittim 11 haftalıkken çok emin erkek demişti bugün kesin kız dedi sizce değişir mi ? Sonradan değişen var mi aranızda ?
MYstryy Bnumms erken haftalardaki cinsiyet tahmini yanltabiliyor. Neredeyse 15 hafta olmussunuz erkek olsaydi pipisi gozukurdu heralde degisicegini sanmiyorum ama ilk gebelgmde 13 haftalikken kiz 17. Haftada erkek demislerdi 😊
Mervesbora Bnumms inşallah değişmez o piskoloji zorudur ya bende 14 haftadayım gostermedi kendini bekliyoruz
Angelkljh Bnumms bende 13 haftalık gitim bana da erkek dedi değişir mi acaba ilk oğlum var buda erkeğe benzio dedi Dr
Arya12 Bnumms 11 haftalıkkenn nasıl cinsiyet söylemiş ki ? Bir de kesin demiş. O hafta zaten daha yeni oluşmaya başlıyor cinsiyet organları.
Bnumms MYstryy bende burda okuduğum postlardan sonra değişme ihtimali çok yüksek diye düşündüm zaten öylede oldu. Ama doktorum eminde o yüzden ikilemde kaldım
cgelmas Deletedmom320 bana da 11 de dedi doktor belli değil tam dedi 15-16 yı bekleyeceğim. Hep kız deniliyor gibi o haftalarda
Babyy_kiss https://imgyukle.com/i/xkPS8v https://imgyukle.com/i/xkPqRQ Bebegimin cinsiyetini ogrenemedim gitti catlicamx meraktan
tuzvelimon Babyy_kiss Burada birileri bir teoriden bahsetmişti. Oradan anladığım kadarıyla kız gibi duruyor. Doktor söyleyince yaz tutarsa 😅
Babyy_kiss Mervesbora 😂😂😂 canim miniklerrrrr tam canim kiz benimki rahatina duskun doktor dedi inatligi kime cekmis 😂😂😂😂😂 dovdu bebegimi ayaklarini cirpistirdi ama baya bi dövdükten sonra
Ogretmenannee Babyy_kiss insanı çok geren bir dua yani doğumun kötü zor bişi olduğunu hatırlatıyor bence
Aseeelinannesii [url=https://hizliresim.com/bYBWdq][img]https://i.hizliresim.com/bYBWdq.jpg[/img][/url] sizce kızlar 😇
Angelkljh Aseeelinannesii yo görmedi daha doğrusu biz bile göremedik ben Dr sorduk cinsiyeti ne felan die eşim felan da vardı lafı değiştirdi ondan sonra buda erkeğe be diyor felan dedi eşim de söylemek için söyledi bence dio