alparslan12 Kızlar kimler sezeryan sonrası hasta bezi kullandı kanama kişiden kişiye değişir mi bn kalın büyük ped aldım ama
Betim alparslan12 depend kullandım ben canım 9. Günüm son 3 gündür normal pes kullanıyorum ama ilk 1 hafta depend kullandım çok kanamam oldu hala azar azar oluyor
Arzutlc Hastane bana 3tane hasta bezi vermişti 1 tanesini kullandım sonra normal ped kullandım. Kişiden kişiye değişiyor heralde