Zsahin Kubos_36 toklukta yemeği ilk ağzına aldığın zamandan 1 saat sonra 140 ın altında olmalı, 2.saatte 120 nin altında olmalı. eğer benim 1.saatim 140 veya üzerindeyse 2.saati de ölçüyorum.
Kubos_36 Ben e nabızdan şimdi baktım da sonuçlara insülin açlık yüksek çıkmış referans 2 24 ama benim 29 çıkmış değerim