Edizinannesii valla ben alışmadım vücudum alıştırdı diyebilirim cünkü sırt üstü yattığımda nefes alamıyorum basım dönüyor nst cekilirken bile sola dönük duruyorum. Doktor muayenesi uzun sürdüğünde daralıyorum kalktığımda basım dönüyor. Gün geçtikte istesenizde yatamayacaksınız