Ponciginannesi_ Netten alacağız nasıl gelecek diye kafamda bir sürü soru işareti var. Kullananlar nasıl iyi mi acaba?
Yasmnguull Ponciginannesi_ ordan alacaktım ama içime sinmedi bbutikten aldım geçenlerde geldi çok memnunum. https://imgyukle.com/i/xEHmE0
Nzehra4654 Ponciginannesi_ nokta bebeden arkadaşım aldı mobilyasını geçen sene çok memnun büyüyen beşikli takım aldı hatta ekstra bi sürü şey vardı yanında
Ponciginannesi_ Emiryigit sağlam bir yer yani. Bize ödemeyi önden yapıp 1 ay sonra geleceğini söylediler
Ozubu Ponciginannesi_ sağlam biryer para konusunda ama beşikte birazcık çizik vardı eşim basında durdu farketmemiş bende sonradan gördüm
Nzehra4654 Yasmnguull güle güle kullanın ben kış bebeği olacağı için almıcam baharda baston alırım diyorum ancak sizinki beni baya etkiledi 😻 ah şu heveslerimiz 🙈 güle güle kullanın 💚