Ayserksi Hamilelikte son ayımda yım idrar enfeksiyonum var ama yanma yaşamıyorum sizde böyle olan var mı
Ebrar- Ayserksi canım ben de hamile olduğumu daha yeni öğrendim öğreneli 1 hafta oldu ve inan ilk aydan hemen idrarımda yanma ve enfeksiyon çıktı
BMehtap Ayserksi bende de var 7. Haftamdan beri şimdim 30.haftamdayım ilaç verdi onu kullanıcam ama kızılcık suyu iyi geliyormuş ondan yapıp içmeyi düşünüyorum bebeğe şöyle zararı var diye biliyorum normal doğum olursa ve bebekte etkilenirse belli süre hastanede tutuyorlarmış bebeği tedavi için
Cileklipasta Ayserksi hamilelik boyunca idrar yolu enfeksiyonum geçmedi ilaç bile kullandım. Herhangi bir yanma falan da olmuyordu bende testlerde fark ettik hep.
Ayserksi Yani bende hep bu sorun var kızkende vardı aslında tahlillerde doktor bi sıkıntı görmüyor ama bilmiyorum son ayımda olduğun dan korktum
berenyigit06 Benim hamile kaldığım günden başlıyor doğurana kadar idrar yolu enfeksiyonum geçmiyor ne ilaçlar kullanıyorum kesinlikle banamısın demiyor geçmiyorr şuanda bile çok yüksek enfeksiyon ama bir şekilde idare ediyoruz
Gzdsrm berenyigit06 bebege etkisi yada dogumda sikinti oluyor mu canim bendede var 10 haftalik hamileyim korkuyorum
berenyigit06 Gzdsrm bende hiçbişey olmuyo şükür oğlumda,kızımda,bu bebeğimde gayet sağlıklı bolca su iç günde en az 3 litre
Ayserksi Cileklipasta evet doğum da sıkıntı olur mu bebeğe zararı var mı diye sorucam bu cuma randevum var ama ilaç versede doğumuna sayılı gün var nasıl geçer bilmiyorum
Buse-93 Bende de lökosit 19 çıktı daha gidemedim ama kasık ağrısı yapıyor 13 haftayı bitirmek üzereyim. Dünden beri feci ağrım var doktor yurt dısındaydı ilaç yazıcam gelince dedi bebeğe bir zararı ommaz insallah:( çook su içiyorum karadut suyu vs
Gzdsrm berenyigit06 o zaten klasigimiz oldu 3dende fazla iciyorumdur icmezsem hemen sinyal verio ben burdayim dio hamilelik oncesinde daha sikintili oluyodu hep dusunuyodum hamile kaldigimda napcam die cok sukur agrisi yanmasi yogun olmuyo hamileyken eskiden beni delirtiyordu antibiyotiksiz gecmezdi insallah sag salim kucaklarimiza aliriz bebislerimizi