Ebrar- Hanımlar sadece sol kasığımın üstünde bi doluluk hissediyorum sürekli orada hareket ediyor ve oyuyormuş gibi hamile kaldigimi ogreneli daha 1 hafta oldu sizce bebek yerlesmemi yapiyor sadece sol tarafta hissettmem kotu birseymi