Buse-93 benim de 16. haftadan beri geçmeyen kasık ağrılarım var. 32+3 olduk hâlâ geçmedi. Ama magnezyum desteğiyle son haftalarda daha rahatım. Bazı kadınlarda oluyor bu ağrılar. Eğer doktorunuz da normal dediyse hiç sıkıntı yapmayın. çok zorluyor biliyorum ama bol su ve magnezyum biraz hafifletiyor.